jag vill att veckan ska va över....

Fy fan för oorganiserade jobb... allting gick snett igår... vi skulle ha träffats kl 8 i skärholmen, men ja å Nix fick ett telefon samtal runt 7 å fick veta att vi skulle träffas kl 10 istället... va ska vi göra i 3 timmar???? vi fikade på Cafe Coppola i gallerian å runt nio tiden åkte jag till Högdalen å Nix åkte till Flemingberg. Trots att vi skulle ses 10 kom hon 20 min sent...sen så tog potatisen slut runt 14 tiden.. men potatisen tog slut vid 12 så jag sölade tills 13.30 tiden sen kom en anställd på Mat Dax å sa att jag har 50kg potatis i kylen.. så jag delade ut de oxå...

Allting va fel igår.. folk ville ha fler påsar potatisar.. vi hade ingen info om nåt.. jag vet inte vad P.E.G står för. vi hade inte lunchrast.. d enda positva va att vi fick gå 15 min tidigare... Jag vill inte jobba idag..... jag gick kl 5 för att jag hade så ont i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0