jobb å plugg

shit va längesen d va ja bloggade sist.. helt otroligt, men jag har haft en jävligt hektisk vecka me en massa jobb å plugg..
Tisda till lörda så promotade ja å nix potatis för ett grekiskt företag... snabba cash men företaget e oorganiserat.. jag kan tänka mig att jobba för d om jag behöver pengarna samt om d e bra produkter som ska marknadsföras. honug, saffran å ozou e på gång.. så d ser jag faktiskt fram emot..

Engentligen så borde jag plugga för jag har en inlämningsuppgift som ska in imorron å sen måste ja till läkare å kolla upp nacken.. igår när ja å nix skulle till flemingsberg för möte å mingel så ramlade jag tre gånger på väg till kallhälls station. jag slog i knät en gång å huvet å nacken ganska rejält två ggr.. jag va yr i typ 2 timmar efter d å jag har svinont konstant.. å sen har jag svårt å vrida å böja huvet så pluggandet går jävligt trögt just nu..

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Vilken otur!

2009-03-12 @ 15:22:26
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0