pain in the ass

Jaha ännu en dag har gått å jag kan inte bestämma mig för vilket land jag ska ha till min inlämningsuppgift...  men d e inte allt som har hänt idag.. I förmiddas fick jag en tid på vårdcentralen för att jag ville gå kolla min hals å sen har jag haft extremt ont i högersida i cirka en månad av och till... så jag fick en tid runt 17 tiden.. jag fick lämna några prover och fick höra att jag har en virusinfektion i kroppen å d e därför  jag e förkyld av och till och får ont på alla möjliga ställen..
Men d roliga va att läkaren sa att jag skulle gå hem å vila, hur ska jag göra d när jag har två stora tentor nästa vecka!

Jag kommer att tenta av 15p under nästa vecka så d e lite hektiskt just nu. så jag frågade om jag kunde få nåt som lindrar... minska smärtan och rethostan jag har på kvällar å nätter... jag fick rekomenadtionen å gå hem å vila å så kommer allt att fixa sig.

Yeah right!

Så jag kommer att kämpa mot min smärta å hosta å tänker fira d presiska nyåret å festa i 13 dagar och lämna in mina 2 st uppgifter plus 2 tentor! så d så

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag tror det skulle vara bra om du prioriterade vila och lugn ett tag, du stressar upp dig själv väldigt mycket. Det tar på kroppen och energin.



Relaaaaaax! Dammit! ^__^

2009-03-18 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0