planering, planering

Usch vilken jobbig dag.. Jag har en taskig förkylning å min hals vägrar bli bättre... Sen imorse har jag å mamma vårstädat hela lägenheten.... vil blev klara för inte så länge sen, så vi e helt utmattade. Engentligen har vi en sak kvar å d e tvätten, men det håller vi på med nu.

Idag så har jag fått min andra seminarieuppgift å den ska vara inlämnad på månda men helst så måste jag bli klar med båda på fredag annars kommer jag å inte kunna fokusera på mina tentor under nästa vecka.

Sen har vi högskole ansökan till hösten. Jag har sökt först till uppsala d e vad jag vill helst... sen har jag sökt till umeå eftersom linköpnings å göteborgs universitet hade inte den kursen som jag behöver för att kunna ta ut min examen... å sist har jag malmö... för jag är inte alls sugen på att åka dit å plugga i 4 månader... å självklart ska jag läsa italienska i höst. så den har jag med som en extra kurs. Så nu e d å bara hålla tummarna för tt jag kommer in på uppsala universitet.


Det är inte så långt kvar tills matchen mellan HV71 å Timrå börjar... så jag är nervös å håller tummarna för att Timrå vinner.. om d vinner ikväll har jag bestämt för att köpa en hood tröja från Timrå shopen.. om d inte vinner så köper jag den i sommar så att jag har den till nästa säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0