run

Jag har lyckats skriva en A4 dataskrivet.. d e bra i och med att jag började för cirka en timme sen... tjoho only 7 more pages to go.

Jag förstår inte varför seminarieuppgiterna ska vara lika stora som en jäkla tenta?????

D enda ja tänker på e att resa bort, och jag vet att jag har en del resor att se framemot. vi har Turkiet  i sommar eller i mitten av maj, sen möjligtvis Budapest me tjejerna och till sist har vi London resan.. Syrran kommer att följa me på London resan som v tjejer har planerat.. två flugor i en smäll! Eve ska hämta ut sin examen i London nån gång i november så vi ser fram emot d. och självklart så är vi jättestolta över Eve som har fixat den första tentan av två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0