sushi å stress

Idag så lunchade jag med Ems och Nilla i kallhäll, vi käkade sushi som faktiskt e helt ok. Mina favoriter är avokado och räkor. D va faktiskt trevligt å gå ut å luncha för att slippa tänka på tentorna... Den senaste veckan hr varit väldigt hektiskt och det kommer tyvärr  å va så ända fram tills på månda. 

Jag har börjat med min första tenta idag och jag upptäckte att på en av frågorna behöver jag en bok som knappt går att få tag på. Jag har kollat på bokus och dehar den så jag beställde ett ex av för ett par veckor sen men efter ett par dagar fick jag ett mail där det stod att den inte finns i sortimentet längre. Innan dess hade jag reserverat den på stadsbiblioteket i stockholm å de berättade att den har tagits ur sortimentet.  

Så jag mailar läraren och förklarar och en kvart senare skickar hon en lista med bibliotek som har den och ingen av de finns i stockholm!  De bibliotek som va närmast stockholm är västerås högskole bibliotek å ärligt talat tror jag inte att jag skulle få låna den om Ems inte pluggar där....... Konstigt lärare ärligt talat. undrar hur de andra eleverna gått till väga för att få tag på den boken. Jag håller tummarna för att den finns inne i västerås biliblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0