En dag på stranden

Idag så hade vi våran picnic som va hur skoj som helst! Vi spelade kort, prata en massa strunt, å vi hjälpdes åt med min seminarieuppgift som e snart klar. Så en klar 3 to go!.

Vi har planerat å ses på lördan eller söndan... ska bli riktigt roligt, lika bra å passa på å ses så mkt som möjligt eftersom att det finns en chans att jag åker till Umeå till hösten å e där fram tills dec... Jag har blivit  så van å träffa tjejerna minst en gång i veckan så om d blir så att jag åker till Umeå på hösten så kommer jag att va helt knäckt minst halva tiden....

Men lika bra å se allt från d positiva...

Ni e bäst tjejer i love u

Kommentarer
Postat av: Belle

Ska du till Ume? :O vad har jag missat? :O

2009-05-21 @ 21:53:10
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

ja har sökt min examenskurs i uppsala å i ume.. om ja inte kommer in i uppsala e d ume som gäller

2009-05-21 @ 22:13:33
Postat av: Belle

Okej, good to know :P

2009-05-22 @ 08:45:43
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Mallan

Löööv you too nazli!!

2009-05-22 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0