Energikick eller sockerkoma???

Sen jag kom hem för ett par timmar sen har jag varit alldeles hyperaktiv... Jag hjälpte till lite grann hemma eftersom att vi har gäster nu men jag sitter verkligen still och pluggar! Vilket är helt unbelivable jag har inte kunnat arbeta så här duktigt, motiverat och effektivt på ganska länge. Jag är nästa helt klar med en seminarie uppgift. Jag har bara en fråga kvar, och svaret på den hittar jag i en av kursböckerna men jag vet vilket på ett ungefär vart svaret finns dessutom....

Shit jag förtjänar en belöning! Maybe en hockeyspelare??? ;)

Ärligt talat vet jag inte om jag har fått världens energikick eller om jag har hamnat i en sockerkoma på grund av allt socker som vi har ätit idag??? Usch jag vill inte ens tänka på d shit diabetes varning ......


Tack tjejer för att ni hjälpte mig med seminarieuppgiften för utan er hade jag inte fixat den :) ni e bäst


Kommentarer
Postat av: Belle

Jag kommer få diabetes innan du får det :P

2009-05-21 @ 21:52:24
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

jag hoppas att ingen av oss får d... varje gång ja bestämmer mig för att bli hälsosam så förstör ja allt... men en sak som ja har klarat av ganska bra e å vara vegetarian.. mer än en månad å fuskat max två måltider

2009-05-21 @ 22:14:54
Postat av: Anonym

vill du få fler besökare?

registrera dig. det går på två minuter :)

http://www.viraltrafik.se/?thenameishelen

2009-05-21 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0