fobier och brödbak

Jag va hos tandläkaren imorse å fixade en tand... jag har haft problem med en kindtand i över ett år och de lyckas inte fixa den ordentligt... Jag som är ganska rädd för att gå till tandläkaren och dessutom har nålfobi var rätt så panikslagen..
allt gick ganska bra jag ska dit nästa vecka för att följa upp se om en operation av en visdomstand är aktuellt.

Sedan på eftermiddan så bakade jag fullkornsbröd med linfrön, pumpa och solroskärnor.. resultatet blev ganska lyckat... Jag håller på att ladda upp inför morrondagens shoppingrunda d ska bli spännade å se hur kaotiskt det kommer att va vid H&M affärerna. Jag tänker inte avsölja vilken tid jag åker utan jag berättar allt imorron.

Pluggandet e lagt på is för tillfället men jag ska börja me d ikväll efter 1,5 dagars latande.


Ciao bellas


Kommentarer
Postat av: Ems

Lycka till imorgon :) använd armbågarna :)

2009-05-13 @ 20:59:24
Postat av: Anonym

tack, d ska ja göra vi ska ha me oss visselpipor oxå ;)

2009-05-13 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0