inte nu!

Jag har varit hemma hela dan å mått asdåligt :( jag har haft så himla ont i magen d e magsåret som krånglar igen... å just nu me tanke på att jag har mkt plugg så är detta så ovälkommet... inte för att det någonsin är välkommet...

Imorron så tänkte ja dra till bibblan å plugga, sen runt 16 tiden kommer en dotter till familjens vänner som behöver hjälp me pluggandet så d ska bli intressant å se hur mkt ja kommer ihåg från NO lektionerna ;)

I och me att jag inte sov en blund i natt så sov jag bort hela eftermiddan, så jag kommer att va uppe hela natten igen... så jag ska plugga hela natten...

wish me luck

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Önskar dig lycka till

2009-05-19 @ 09:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0