klippning å läxhjälp

Jag ska klippa mig idag, jag har tänkt å toppa håret och klippa i etapper innan jag åker till Alanya.. Jag vill ha friskt å sommarfräscht hår därborta ;)

Sen senare i eftermiddag ska jag åka till jakans bibliotek å hjälpa min kusin inför sitt fysikprov.

Jag va på vårdcentralen imorse, eftersom att mitt magsår har krånglat en massa. tänkte att d va lika bra å få lite tabletter utskrivet till Alanya resa uti fall att jag skulle må dåligt där, sen va jag å kolla upp mitt blodtryck den va riktigt dålig med d visste jag redan jag kände mig helt svimfärdig hela igår... d svartnade för ögonen å jag hade konstant yrsel...

Jag får se till å dricka massor helt enkelt å ta d lite lungt, d finns egentligen inte så mkt å göra...

Kommentarer
Postat av: Mallan

Förhoppningsvis får du vila ut under dina 3 semesterveckor:)

2009-05-25 @ 14:40:41
Postat av: Mallan

Förhoppningsvis får du lugn och ro under semestern!

2009-05-25 @ 14:41:55
Postat av: Mallan

Konstigt..jag skrev en kommentar, men den kom inte med. Så skriver jag en ny kommentar och då kommer båda med:P aja...

2009-05-25 @ 14:42:46
Postat av: Nazli

d e lungt.. jag hoppas att d lugnar ner i under semestern

2009-05-25 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0