läxhjälp å lekar

Igår så va jag hemma hos min kusin för att hjälpa henne inför sitt fysik prov som hon har på torsdag, vi käkade lunch å midda hemma hos henne. Igår så pluggade vi massor men senare på eftermiddan när hennes mamma och lillebror kom hem så blev d helt andra bollar...

Hennes lillebror e snart 2 å han e galen i bollar, fotbollar, handbollar u name it.. han hade 7 st i vardagsrummet 3 st på övervåningen å 5 st i trädgården.. så ni kan tänka er hur d är... iallafall så spelade jag å han fotboll hela kvällen så när jag kom hem runt halv tio va ja helt slut... han har så mkt energi å d enda han gör e å springa å spelar fotboll å busar of course...

Nu så måste jag börja med mina seminarieuppgifter så att jag kan vara ledig imorron å på sönda
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0