Matthew Williamson for H&M summer collection

Idag så va jag å Nilla å shoppade Matthew Williamson plagg till mig. Vi vaknade runt sex tiden å gjorde oss iordning, jag laddade upp med 3 koppar kaffe och ett glas morotsjucie.

Jag blev panikslagen redan runt 7.20 tiden för att jag såg ett gäng tjejer vid pendeltågsstationen vid kallhäll å ja va sååå övertygad om att de skulle till Kista å shoppa. Men jävligt stressad så kom vi fram till H&M runt 8.30 tiden så vi drack en iste vid ett cafe där vi hade perfekt översikt vid H&M så vi va redo å kuta.

Men runt 9.20 så dök det upp en tjej å köa så jag springer panikslagen å ställer mig utanför H&M Nilla hänger me väldigt cool å avslappnad... Vid 9.50 så började folk å putta varann så starta pakter... hahaha D en gravid tjej och en tjej med en bebis i famnen som köade.. stackars ungar redan varit me om minst ett trauma!

Men jag lyckades å få tag på allt jag ville ha men de hade inte den svart/marinblå siden scarfen som ja ville ha men jag är väldigt nöjd ändå! Jag köpte en uppsättning me saker till syrran oxå visst e ja snäll å ja betalade för hennes saker oxå!

Utmattade så lunchade vi runt 10.30 tiden (ja vet d e tidigt) vi käkade italienskt hur gott som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0