Picnic

Imorron så ska nästan hela gänget ordna me picnic å en massa skoj vid kallhällsbadet, jag ser framemot d som satan.. Synd att Eve e i Lannis annars hade gänget varit fulltagligt... (miss u eve!)..

Vi ska ha me oss kortlekar, mat, fika å kursböcker (haha)... men jag kommer att ta me mig min semnarie uppgift där 3 av frågorna ska besvaras me vad jag tycker å anser blabla.. så alla ska få skriva 50 ord vardera sen e halva semniarie uppgften klar...

Min kusin hörde av sig för en kort stund sen å berättade att provet gick bra å att vi ska ses på månda å tisda för att plugga. Så d blir jättebra för då kan jag åka vid 11 tiden å plugga till mina egna tentor å sen kan jag hjälpa henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0