Sick and tired

Jag va i jakans bibbla igår å pluggade me Nilla, jag fick ganska mkt gjort men jag är knappt klar med min första uppgift... Jag måste bli klar med en tills inatt annars kan jag inte följa me på picnicen imorron som e planerad me tjejerna. Hursomhelst så lunchade ja å Nilla igår på kina resturangen i jakans centrum som jag idag ångrar... sist vi va där så va servicen urusel, sen i natt så ringde Nilla å berättade att hon mådde dåligt, två timmar efter d samtalet blev jag illamående....

So no more elegant garden för vår del!

På eftermiddan så hjälpte jag min kusin med att plugga inför biologi provet som hon har idag, jag hoppas att det går bra för henne!

Om ett par timmar så måste ja gå till stadsbiblioteket å till bibblan i kallhäll för att fixa ett par böcker... förhoppningsvis så blir den här dan ganska bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0