stan å regn

Idag så va jag å Malin ute på stan å fönstershoppade, ingen av oss shoppade idag helt otroligt... men vi hade båda shoppingabstinens.. Vi gick till kungshallen å lunchade å snackade om livet m.m.. D enda jag saknar med gymnaiset är att man inte träffar vännerna varje dag, men annars saknar jag ingenting me gymnasiet... kanske att jag hade mer pengar å mer fritid men annars ingenting...

När jag kom hem till kallhäll å skulle gå hem den sista biten så började det att ösregna.. när ja va hemma så droppade det från mina kläder helt sjukt.. så nu fryser jag å jag har världens magsmärta... magsåret som jävlas med mig på värsta möjliga tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0