Stan imorron!

Jag har inte gjort så mycket idag utan jag hade en tandläkar tid som gick ganska bra, det som gick dåligt var summan som jag blir tvungen att betala om ett par veckor.

Sen har jag försökt och plugga lite ikväll nu när Hockey VM är över men jag är fortfarande omotiverad till att plugga och om en och en halv vecka så börjar tentorna. Jag har cirka 4 seminarieuppgifter som jag måste göra och lämna in, och jag har knappt kommit halvvägs med första.

Jag hoppas att en tripp till stan imorron ska motivera mig till att göra klart minst en uppgift imorron, och sen är det knappt tre dagar kvar tills det är dags att shoppa Matthew Williamsons sommarkollektion. Jag har definitivt bestämt mig för 2 saronger, 1 sjal och ett par solglasögon inget mer! haha vi får se vad som inhandlas från de andra affärerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0