This one is for the books!

Igår så va Ems å Nilla hos mig, vi handlade ingredienser till en pastasallad, dricka, tidningar m.m. Vi gjorde en supergod pastasallad å satt ute på terassen å käkade.. Vi satt ute på terassen i princip hela dan.... Vi läste tidningar, böcker snackade en massa d va helt hysteriskt

Vi kollade på faceoff å generation kill å efter d va vi helt slut... om vi inte hade varit trötta å haft en massa myggbett hade vi nog kunnat vara uppe till 9-10 på morronen... Jag somnade inte förräns kl 4 å jag vakande runt 11 tiden för att solen bländade mig... jag e helt slut idag men shit va vi hade roligt igår.... 

 Mitt pluggande e på väg åt helvete för tillfället, men på tisdag så kommer jag att få assistans.. så jag måste ha d mesta klart innan tisdag så att jag hinner vila innan tentan som e på onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0