Valborg å 1 maj

Jag känner mig helt utmattad, igår så kollade jag på Sverige- Ryssland matchen, å jag tyckte så synd om Sverige för d kämpade verkligen å jag tycker synd om alla spelare som har blivit skadade. Men på söndag så smäller d, Sverige kommer att knäcka allt motstånd å de kommer att ta sig vidare till kvartsfinalen.

Efter matchen så åkte jag till Kista gallerian en sväng å köpte lite produkter på The Bodyshop, det blev body butter, shower gel å skrubb vantar. Body Shop har fått in ny doft på produkterna, körsbär så jag va tvungen å köpa d... d luktar helt juvligt. Efter d blev det en sväng till Gina Tricot å där köpte jag 2 klänningar, en sommar klänning å en fest klänning som e hur snygga som helst. Jag köpte en svart väska oxå på Gina Tricot så min shoppingabstinens e mindre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0