....

Jag har haft fullt upp hela veckan d har varit tentaplugg, förberedelser för c- upsatsen och tentaskrivning idag!

Jag har varit såå trött å jag har mått såå dåligt.. ja har haft feber, hosta å problem me magsåret så ja e fullkomligt utslagen just nu. Imorron ska ja å min kusin gå på cosmonova å se nån film om delfiner å hajar.. ascoolt  ja älskar delfiner.

Sen så har d varit lite diskussioner om mina mål å allt sånt... jag har konstat fått höra att ja ska varva ner.. Fick höra igår att jag siktar mot stjärnorna, vilket är bra.. men jag siktar mot stjärnorna i en helt annan galax.. vad d nu innebär.. ;)

Hursom helst så ska ja varva ner från å me nästa vecka... ja ska verkligen försöka men d e så mkt just nu...

Om 15 min så e d karjala cup Tre kronor - Tjeckien

ciao

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Usch jag är också jätteofta sjuk, vet inte vad det är för fel! Värk i kroppen & förkyld är det denna gång. Suck o stön. Syns på lördag dock, då SKA vi vara friska!

2009-11-05 @ 20:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0