inte långt kvar..

Jag har haft en väldigt lång dag... min dag började runt 6 tiden imorse och har varit jävligt hektiskt.... Jag har börjat känna av paniken inför uppsatsen, trots att jag har klart för mig vad som ska göras...

Jag spenderade eftermiddan å kvällen med att hjälpa min kusin med sin inlämningsuppgift som hon måste lämna in på torsdag. Synd att vi inte hann klart med hela, d va tre frågor och vi blev klara med en å samlade in material till andra frågan... förhoppningsvis så blir hon klar med den tills ikväll så att vi kan klura på den tredje frågan... 

Jag lyckade faktiskt sova i ca tre timmar men som sagt jag börjar verkligen känna av att d inte är långt kvar med uppsatsen å skolan så jag är uppen å försöker leta efter en jäkla massa material.. Hittade två bra artiklar i tidningen vanity fair som kan hjälpa mig lite bakgrundsmässigt som bästa Nix lyckades fixa till mig från london. Den bästa bonusen va att d e värsta artikel om Robert Pattison... helt klart hetaste 23 åringen just nu!

killar född 86 ROCKS!

Jag har en riktigt lång dag imorron, har hittat en grymt fin klänning som jag har lagt undan tills idag så ja måste åka till Forum Nacka å hämta den, därefter e d stadsbibblan som gäller...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Killar födda 78 rocks ;)

2009-11-24 @ 17:24:09
Postat av: Hanna

Killar födda 78 rocks ;)

2009-11-24 @ 17:24:20
Postat av: Mallan

Killar födda 81 rocks too:D

2009-11-27 @ 16:13:06
Postat av: Nix

Jag håller med Nazli! Årgång 86 är väääldgt fin :)

2009-11-28 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0