Iphone d e frågan

Jag har velat ha en Iphone sen d började snackas om d rint 2007, men sen så ville jag inte ha en.. Jag har velat fram å tbx i evigheter, och nu så vill jag ha en.. D som stör mig mest e d dyra abbonemanget..

Jag skulle ha köpt en i somras men affären som jag skulle köpa den från sa att han inte tänkte fixa en Iphone till mig för att den e dålig.. bla bla bla bla

Nu så har jag hittat ett ganska hyfsat deal men jag måste ringa till en bekant till familjen å se om han kan låsa upp mobilen åt mig så att ja kan ha kvar mitt tele 2 abbonemang... e inte så sugen på att ha halebop.. Telia och Telenor e svingdyra.. Jag fick ett hyfsat erbjudande från Tre men Halebop e lite billigare...


Så på månda vet jag om d blir en Iphone el ej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0