Jag vill ha Chanel glasögon NU!

Jag åkte till Sollentuna Centrum idag, shit va fint d har blivit! Jag va å lämna tbx en klänning på MQ som jag nu har bestämt mig för att inte ha... men jag kommer säkert att ångra mig när d e slut. Jag köpte en T-Shirt på Gina Tricot å sen va jag hos optiker å spana in solglasögon till våren..

Jag hittade ett par ursnygga Chanel solglasögon som jag definitivt kommer att köpa utöver Ray ban Wayfarers som jag redan har bestämt mig för att ha.. Jag hade tänkt köpa d i våras men d fick bli ett par pilot bågar så. Dessutom så hittade jag ett par vanliga glasögon av Chanel som va skitsnygga så när jag har fått lite cash så ska jag köpa nya bågar..

Som tur e så säljs inte någon av Chanel glasögonen än utan d va spring preview.. man kan köpa d i slutet på dec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0