jobb, jobb å ännu mer jobb

Jag har sökt hur många jobb som helst idag. Ja d va jag har gjort under  hela tråkiga, meningslösa å hemska söndag.. Jag har riktigt svårt för söndagar, jag tycker att söndagar e den gråaste å deppigaste dagen på hela veckan.

Jag hoppas och håller tummarna för att jag lyckas fixa ett heltids jobb tills jan 2010, jag skulle bli galen av att vara arbetslös å dessuto så behöver jag pengarna... Jag vill resa, shoppa, festa allt jag la åt sidan när jag började på plugga på Universitet... Inte för att jag har haft ett tråkigt liv d senaste tre åren men, den gammla Nazli e redo att komma tbx... Förhoppningsvis mkt mindre stressad, mkt friskare vilket leder till att jag får ett galet bra humör.



Kommentarer
Postat av: Eve

Hoppas att du får besked om jaóbb snart då! Håller med att söndagar kan vara trista och dagen känns så lång. Har dock bakat hela eftermiddagen så det får tiden att gå ;)Jo efter att man pluggat så vill man ju bara ha jobb, tjäna pengar så man kan göra allt kul. Hoppas den tiden kommer snart! Kram på dig! :)

2009-11-22 @ 19:46:06
Postat av: Eve

Hoppas att du får besked om jaóbb snart då! Håller med att söndagar kan vara trista och dagen känns så lång. Har dock bakat hela eftermiddagen så det får tiden att gå ;)Jo efter att man pluggat så vill man ju bara ha jobb, tjäna pengar så man kan göra allt kul. Hoppas den tiden kommer snart! Kram på dig! :)

2009-11-22 @ 19:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0