Lill lördag

Jaha så va d lill lörda igen! Jag har haft fullt upp hela veckan med jobb och plugg. Något väldigt positivt och överraskande hände i måndas kväll när jag läste mitt mail, jag såg att ja hade ett meddelande på facebook från en gammal kompis som bor i Norge. Vi träffades när jag va ca 13 i Lanzarote och vi höll kontakten två år efter d.. men i måndas tog vi upp kontakten så jäkla coolt att hon kom ihåg... d va nästan 10 år sen vi träffades.. få se om d blir en liten tripp till Norge i vår...


Jag luncha me Nilla ida å prata om i princip allt å va på posten innan d å hämta ett stort paket från megastore.se, D hade bokrea så jag passade på att ladda upp me lite böcker... få se när jag har tid å läsa men d e en annan femma.


Sen jag kom hem för ca två timmar sen har jag jobbat på mitt PM som hör till c-uppsatsen å lämna in den, så nu e d tentaplugg så att ja kan plugga massor me en kursare som ja ska träffa imorron... så jäkla soft dessutom vi ska ses i sthlm vilket gör d lite smidigare för mig... skönt å slippa åka till uppsala.. inte för att jag ogillar uppsala utan ja trivs asbra där men jag pallar inte å åka dit 4ggr i veckan... skönt nu när d blir ca 1ggr i veckan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0