lugn helg

Den här helgen så bestämde ja mig för att ta d lungt.. d va iallfall d som tanken.. På lördan så luncha familjen på nån sushi resturang i jakan, därefter blev d IKEA för att handla lite saker till lägenheten. Efter IKEA blev d en  tripp till kista gallerian där ja köpte en klänning, en ring, ett par leggings å en top. Medans vi va i Kista så ringde några kompisar till familjen å ville att vi skulle åka hem till de på fika..  Hursomhelst hela lördan så får jag en massa saker gjort å en jäkla massa pluggande. Lördan sluta med att ja va uppe till 5 på morronen å plugga.

Hela igår så va ja utslagen å palla i princip inte å göra nåt, men jag lyckades planera lite för veckan å plugga lite till.

By the way jag köpte inget från Jimmy Choo kollektionen, ja ville ha två par skor men jag orkade inte köa för d en tidig lörda morron, så jag får köpa ett par orginal Jimmy Choos i vår när jag har fått ett jobb me hyfsat betalat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0