Lunch me tjejerna å jobb

Idag så träffade jag Nilla, Hanna å Ems å vi lunchade på Åhlens. Resturangen på 4:e våningen e såå mysig å d e inte alls dyrt å äta där. D blev en ceasarsallad till mig, tyckte att den va väldigt god..

Vi gick runt på stan en kort stund eftersom att ja va tvungen å åka till jobbet, idag så gick d ganska snabbt men d va ändå långtråkigt. Jag å en tjej som heter Sara snacka konstant å palla inte å jobba, d roliga va att hon bodde i viksjö..

Kollade igenom min kalender ganska snabbt å ja vill inte att helgen ska ta slut...

Ska åka iväg till en bekant nu...

Kommentarer
Postat av: Nix

Vad heter den där Sara i efternamn? :P

2009-11-21 @ 09:07:44
Postat av: Anonym

Kazem el reza

2009-11-21 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0