Shakira

OH MY GOSH! Jag älskar Shakiras nya album.. Jag kan inte sluta lyssna på den.. Mina favoriter är did it again, she wolf remixen, spy och men in this town..

Jag e väldigt sugen å köpa hennes skiva men jag vill vänta med att köpa den.. d kommer att komma ut en remix skiva den 24 nov men jag e övertygad om att det kommer att komma en ytterligare en remix skiva i mars eller nåt..

Hon ska dessutom ut på världsturne nästa år, jag kommer köpa biljetter till hennes konsert i Sthlm.. hennes konserter är grymma... va på hennes tour of the mongoose 2003.



Kommentarer
Postat av: Eve

Hon gör så bra musik Shakira, men har inte hört hennes nya. Får nog ta och göra det om dte är så bra som du säger :) Hade varit häftigt att se henne, vet du när hon kommer till Sverige? Massa kramar!!

2009-11-12 @ 12:34:46
Postat av: Nazli

nej, men i dec el jan så kommer hon att gå ut me hur hennes världsturne e upplagt..

2009-11-13 @ 08:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0