smygpremiär av New Moon

Igår så va jag och min kusin på smygpremiären av New Moon, shit va  New Moon va mkt bättre än Twilight. Omg va många äldre personer som va på biot... i alla fall den salongen vi satt i... jag va nästan övertygad om att jag skulle va bland de äldsta men ett par personer som va i 35-45 års åldern slog mig.


Jag blev väldigt förvånad över att jag pallade å sitta still i över 4,5 timme, d visade Twilight först sedan hade de lite tävlingar min kusin vann en New Moon T-shirt och därefter eller rättare sagt vid midnatt så började New Moon. Jag och min kusin grät oss genom hela filmen i princip... men vi va inte d enda... Jag kan säga d som va äldre än mig va fan helt galna..

New Moon va väldigt stark och jag var övertygad om att New Moon skulle vara otroligt dålig men det är en film som ska ses just för att se vad d e för snackis.. men jag blev väldigt positivt överraskad och trots att filmen var över två timmar så kändes det som att den va ca 10 min lång... New Moon får 4/5 av mig.


Av de filmer som har haft premiär 2009 hittills så är New Moon, Transformers och Änglar och Demoner årets bästa filmer. Baksmällan e helt klart årets galnaste.

Vi kom inte hem förräns 3 inatt å jag va uppe till 5 imorse, vi får se hur jag klarar av denna fredag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0