Takida 28/11

Nu känner jag mig lite piggare så, tänkte uppdatera lite mer om gårdagens grymma Takida konsert.

De rev igång konserten me låtarna Trigger och Losing och självklart körde de Curly Sue och The things we owe.. Robbans syrran Linn va me å körde The things we owe me honom.. sååå jäkla grym.

De blev en del extra nummer oxå me lite nyare å de äldre låtarna.. läste nånstans att de körde mkt längre än va d gör annars pga av konsert dvd inspelningen de hade igår... Jag har lånat en bild från rockfoto.nu från gårdagens konsert så att ni kan se hur d va...

Våra platser by the way va d allra bästa på hela hovet.. Robban kom upp till publiken å gick va där vi va... såå jäkla perfekt.. måste även säga att han riktigt riktigt jävla snygg i verkligheten... han e snygg på kort oxå men i verkligheten är d 1 miljon ggr bättre...

bilderna me min egna kamera har jag inte hunnit ladda upp än.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0