Takida hovet 28/11

SHIT VILKEN KONSERT!!!!

Jag kan inte fatta varför detta band ska få så jävla mkt kritik för.... D e asgrymma... Helt klart den bästa konserten jag har varit på i  hela mitt liv... å ja har varit en jävla massa konserter.. både i sthlm , malmö å lund...

Röj i en 1,5 timmar... Å snacka om att d va en påkostad konsert... Det absolut bästa va att de hade ett kamerateam som filma hela konserten eftersom att d ska släppa d på dvd under 2010... Ett fullsatt hovet som älska Takida...

D va två förband innan brittiska Inme och svenska Sonic Syndicate som va också riktigt grymma... men Takida ägde!

D som inte har sett Takida lira har missat nåt riktigt stort, ja menar verkligen d... Min syrra som inte alls gillar Takida blev helt omvänd....

Jag berättar mer om konserten sen... e för trött nu

Kommentarer
Postat av: hanna

körde de curly sue?

2009-11-29 @ 13:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0