Takida ikväll

Ikväll smäller d! Takida på hovet , jag har längtat efter detta sen 2007..

Jag har haft d så stressigt denna vecka me en massa plugg, jobb, shopping och feber...

Jag träffade Sofia för en timme sen i Jakan å fick Vanity fair som hon å Nix va super gulliga å fixa åt mig.. plus min mammas födelsedags present som hon får i efterskott... Jag har hunnit bläddra igenom tidningen lite snabbt, jag älskar annonserna i brittiska å amerikanska tidningar d e såå himla lyxiga... man blir så jäkla sugen på å shoppa.

Jag ska hoppa in duschen å sen ska ja fixa mig... vi ska åka till globen runt 4 tiden så att vi hinner käka midda å gå runt lite i gallerian innan konserten. Imorron så måste ja läsa en artikel i Vanity Fair som jag behöver till en inlämningsuppgift å nej d e inte R. Pattison artikel den får ja läsa när jag har tid över... har mkt å göra innan nästa handledningstillfälle.


Kommentarer
Postat av: Eve

Ha det så roligt ikväll så får du berätta sen hur konserten var! :) Kramar!

2009-11-28 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0