Zlatan historisk

Omg Zlatan har blivit historisk ännu en gång, denna gång blev d för att han har fått guldbollen för 4:e gången. Detta innebär att han har fått guldbollen för 3:e gången i rad., WOW!

Jag missade nästan hela fotbollsgalan igår men jag hann se de sista 20 min som va kvar...

Sen har Zlatan sagt att han är tveksam till å fortsätta i landslaget, vilket man kan förstå.. varje gång han gör mål i Sverige så är han gud men när han inte gör mål eller när Sverige förlorar så e han en sopa.. Jag kan verkligen inte förstå hur svensk media funkar egentligen...

Samma sak är d med Svenska hockeylandslaget, Beng-Åke blev historisk 2006 när han såg till att Sverige vann både OS och VM guld under en å samma säsong, ja menar vem kan göra d?
Så nu har d varit så att Sverige inte har vunnit VM sen 2006 och han blir konstant kritiserad och media vill att han ska avgå.. men vem ska ersätta? Han är den bästa tränaren som Tre Kronor någonsin haft och han Har själv sagt att han slutar efetr VM 2010. Så låt Bengt-Åke fokusera på kommande OS och VM å sluta kräva att han ska avgå hela jävla tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0