åh boy vilken da

Vilken lång da... Jag hann me å köpa strumpbyxor på H&M, ringar på Gina Tricot... sen va ja på föreläsningen som va väldigt intressan... jag dessutom fått hem min hemtenta som ska va inlämnat i slutet på månaden... d e ingen lätt tenta så jag håller verkligen tummarna för att jag blir godkänd på tentan som jag gjorde i onsdags... om jag blir underkänd som kommer jag å ha d minst lika tufft som förra momentet om inte tuffare.

På den här tenta så ska vi skriva en cirka 10 sidor lång uppsats på engelska... ska bli väldigt intressant. När ja kom hem så va ja heeelt död... kom hem runt 19 tiden å precis när jag öppna dörren så messa min kusin å undra om ja kunde hjälpa henne me plugget.. eftersom att ja inte har hunnit göra nåt den senaste månaden kände ja att ja va tvungen å planera så att ja har lite tid över å hjälpa henne... d e inga problem me d.. bara lite omplanering från min sida.. så ja får bege mig till jakan under dan imorron för lite plugg först innan min kusin kommer så att ja oxå har fått nåt gjort...

Ska fortsätta å kolla på svenska hollywood fruar.. älskar Maria Montazami... helgalen tjej!

Kommentarer
Postat av: Nix

Montazami är ju den vettigaste, Anka är ju helt j-a wacko :P

2009-10-07 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0