jagad?

I förrigår va ja i uppsala å pluggade med en kursare.. alldels innan lunch så gick i igenom vad som vi skulle ta me oss till tenta...

Detta va vår lista

- dricka
- pennor
- miniräknare
- tuggummi
- pass el leg 
- kårintyg

Va kårintyg???

Japp man ska ha me sig nations kort plus ett intyg som man fixar på kårhuset att man har betalat kåravgiften...

Jag har inte ens fått hem min räkning än...

Min kompis berätta att jag kan gå till kårhuset å fixa d nu.. men d  e inte säkert att jag ens kan skriva tentan... men hon bad mig å förklara läget, d bör gå å fixa d....

Ok jag är panikslagen till max... jag fick en vägbeskrivning av henne å sen va d å bege sig till kåren...

Jag kutade från centrum till kårhuset som e en bit från universitets huset som om jag hade en pyskopatiskt styck mördare efter mig.... Väl framme vid kårhuset fick jag tag på en jättetrevlig person som hjälpte mig me å fixa intyget som behövdes inför tentan..

jag uppdaterar allt galet som hände igår senare..

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Stressigt!

2009-10-01 @ 15:45:20
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Niki

Vad löjligt att de inte skickar räkningen i tid när det krävs intyg.

2009-10-02 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0