London resan

Jag å syrran kom hem från London igår kväll/natt... Jag längtar redan tillbaks som satan...  Vi hade verkligen jätteroligt, men det hade varit ännu roligare om syrran inte hade haft så ont i sin fot...

Vi hann med att se d viktigaste sevärdigheterna, shoppa massor, umgås me vännerna samt träffa en släkting till en vän till familjen... men snacka om att d va stressigt och hinna med allt.... 

 Vi träffade nästan George Clooney, jag träffade Gordon Brown och Filip å Jennie Hammar på arlanda...

Shopping mässigt blev det en hel del skor, en väska, en massa strumpor å strumpbyxor, kofta, topp, make up från victorias secrets samt skönhetsprodukter från Harrods... Jag har säkert glömt en massa.. menmen.. Samt en massa presenter till familjen...

Nu e ja tillbaka till verkligheten å de kommande tre veckorna är inte trevliga... bara en massa plugg inför två tentor samt min c- uppsats... jag längtar tills den 9 nov... då blir d lite enklare.. .bara examensuppsatsen och fokusera på..

Ems prata om att åka tillbaks till london i nov... snacka om att ja e sugen på d´, Snow patrol spelning å allt så himla synd att det kostar ca1000 kr för snow patrol biljetterna... känns lite för mkt pengar för tillfället...

Det som är planerat de kommande 4 dagarna e att vi ska få gäster imorron ska bli intressant.. vi kommer typ å va 20 pers.. en massa plugg både på lör å sön sen på månda så ska ja å tjejerna på tinas cook a long.


This train goes to Cockfosters!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0