mkt snack å liten verksta

Jag träffade Malin ida efter evigheters evigheter.. å d märktes tror ja.. D va tänkt att vi skulle plugg på väsby bibliotek... men ja försökte å plugga å Malin försökte men jag har haft sååå mkt som jag har velat vräka ur mig... så d gick ut över stackars Malin...

Gud va ja pratade... shit..

Vid två tiden gav vi upp å gick hemåt.. big misstake för min del.. när ja kom hem så va d ingen hemma.. Jag va utelåst i ca 40 min tjoho!

Men d blev lite pluggande i trappen, som tur så träffade ja inte på våra grannar... d hade nog skrattat åt mig å sagt Nazli e du utelåst IGEN!...

Nåt jag har varit sugen på helan dan har varit lussekatter.. gosh ja vill ha lussekatter nu!


Kommentarer
Postat av: Eve

Åh lussekatter vad gott!! Längtar du också till jul? Jag längtar som sjutton! Spelade min alltime christmas party skiva för ol-ante idag och han bara skrattade för den är så bra! Här har vi lite snö i alla fall så känns som om julen närmar sig. Hoppas det är bra med dig och att du får mycket vila och ro! Saknar dig! kram!

2009-10-08 @ 22:22:11
Postat av: Mallan

Hehe, näe d blev inte så mkt gjort för någon av oss:P men d blir så när man inte har setts på ett tag..finns ju så mkt att prata om då:)

2009-10-11 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0