update tentadan å freaky friday

Usch den här veckan har varit såå himla utmattande... 
I onsdas så va d tenta... tentan gick sisådär... har mest minnesluckor från den dan... alldeles innan tentan så jäklades en kursare me å fråga om jag hade me nåt kort.. el va d va å jag sa men jag har d rosa kvittot intyget som man ska ha me sig.. så säger hon men då kan du inte skriva tentan å börjar å garva... shit jag höll på att dö för en sekund...

En rolig sak som hände i tentasalen va att d va nån kille som hade me sig värsta påsen från burger king... han hade me sig ett par hamuburgare å en jäkla massa pommes... hahahaha

När tentan va över så ringde ja jobbet å sjukanmälde mig å åkte hem på direkten, väl hemma däckade jag.. runt midnatt igår kväll så började ja å piggna till lite grann.. jag skulle ha jobbat igår men jag va helt död...

Ida så fick jag åka till jobbet å jobba en da nu när vi fick veta att vi inte behöver jobba nästa vecka .. så jäkla skönt...

Så nu sitter jag å kollar på Detroit & St Louis matchen på 6:an  planerar inför nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0