update

Jag har haft d lite stressigt den här veckan, som om d inte va nog har jag fortfarande världens jobbigaste förkylning... som tur e så kraschade jobbdatorerna i veckan så jag har inte behövt jobba... men tråkigt å inte kunna tjäna lite extrapengar men anyway...

Min kusin messa å berätta att hon ska bjuda mig på bio den 19 nov.. d e twilight kväll på bio så hon hade fixat biljetter.. så himla gulligt.. men bio i nästan 5 timmar... jag hoppas att d går bra...

En annan rolig sak som jag fick veta i veckan va att Takida konserten i nov e slutsålt... så jäkla soft...jag har en hel del å se framemot i nov... förutom tentorna!

Nästa freda så har jag lovat att bjuda min andra kusin som e 9 på bio el cosmonova, han får välja vilket han vill... om vi orkar och har tid så kanske vi går på båda...

Shoppingmässigt så kommer ja inte ihåg om ja har köpt nåt skoj eller inte... i och me att ja har haft feber sen i tisdas så typ allt dimmigt....



Kommentarer
Postat av: Nix

Höhöhö, Twilight :P

2009-10-31 @ 00:41:23
URL: http://littlegirlinlondon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0