vilket jävla system vi har!

Hur i helvete kan Sverige komma undan me sånt här bullshit

Vården funkar inte

De äldres boende, vård och ekonomi situation funkar inte

Skolsystemet e åt helvete

CSN e åt helvete

De som är sjuka, sjukskrivna och förtidspensionärer har d tufft

Svenska rättssystemet e ett JÄVLA skämt! 

Poliserna är ta mig fan korkade   

Psykvården är en enda hel röra

Organisationer som Sida, Röda korset och Rädda barnen tar donationspengarna å köper fika istället

Så är det nån jävel som kan förklara för mig vem man vänder sig till när man behöver hjälp? Ärligt talat hur kan man påstå att en enda person kan orsaka så pass mkt skada att 15 polismän lyckas mörda den här stackars killen... Vi ska tydligen leva i ett land som ska vara mest jämställt, vi behandlar människor lika osv...

D e ett jävla hyckleri, ärligt talat jag litar inte på någon av d här jävla ställena... blir man utsatt för brott å väljer att polisanmäla så gör polisen inte ett piss... brottslingar får vård hela tiden, å de som är i behov av behandling och annan psykisk hjälp får inte d för att alla jävla brottslingar har tagit deras vårdplatser. De brottslingar som är i fängelse behandlas sååå mkt bättre än skolbarn, äldre och de som är sjuka... De får utbildning, bra mat...

De har ta mig fan begått brott, d ska inte bo på nåt jävla lyxhotell!

Ärligt talat varför är det ingen som ser detta, och varför är det inte någon som tar tag i det??

Jag skulle inte vilja att mina barn ska behöva gå i skolor som är kassa, jag vill inte att mina barn ska tappa förtroende för rättssystemet och polisen...

Ärligt talat jag har inget som helst förtroende för sjukvården, psykvården, polisen och det svenska helvetesjävla rättsystemet för att de funkar inte...

Jag har sett detta med egna ögon... fy fan.. och min utbildning har just med detta å göra.. å ärligt talat jag vill inte jobba för såna idioter... aldrig i livet... För jag skulle inte kunna stå för det de står för..

Kommentarer
Postat av: Nix

Wohooo, Nazli är också vänster! ^^

2009-10-08 @ 13:18:45
Postat av: Anonym

inte en chans att ja e höger.. har aldrig varit d å kommer aldrig att bli d

2009-10-08 @ 16:23:10
Postat av: Nilla

..har någon av oss någonsin varit höger? O__O'



Nazli för president!...^_^

2009-10-08 @ 18:46:48
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nix

Tja, Nilla... :P

2009-10-11 @ 09:49:52
Postat av: Nix

Tja, Nilla.... :P

2009-10-11 @ 09:51:20
URL: http://littlegirlinlondon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0