fullt upp

Igår hade hade tid hos läkaren d gick hyfsat, men jag måste tbx på månda å tisda för att ta en massa blodprover.... I skolan så e d fullkomligt kaos när d kommer till schemat å upplägget för den här delkursen.. D e verkligen skitsvårt å hinna me allt.. Jag har 4 föreläsningar, 1 seminarium, 1 stor inlämningsuppgift 3 jobbpass å allt annat som ska hinnas med på en vecka..

D värsta e att jag ännu inte haft tid å gå till nån nation å bli medlem än, d e tydligen obligatoriskt i uppsala... jag vill att det ska bli den 30 sep fort å jag vill sååå gärna bli godkänd på tentan.. Från å me okt så kommer schemat att vara så mkt enklare.. max två pass i veckan i uppsala... så himla skönt...

Jag har faktiskt shoppat lite från hm.se d blev ännu en svart siden tunika.. men d e så himla snygga å sååå enkla att kombinera både till skola, jobb å fest... sen så köpte jag dessa plagg




Jag är inte säker om jag kommer att behålla allt, men vi får se.. Jag behöver verkligen en massa tröjor å toppar..
Fast d va inte kul när man såg slutsumman för allt... ca 1500kr.. som jag egentligen inte har... för d pengar som jag har lagt undan e till london..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe du är så gullig, Nazli, två dagar höll det :p Men du förtjänar lite fint tycker jag!

2009-09-05 @ 20:51:34
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0