inte igen!

Jag har blivit sjuk igen!
Jag är i uppsala nu å ska plugga men jag väntar på att min kursare ska komma... passa på å ta d lungt..
Jag har pluggat som FAN hela helgen... så jag hoppas att jag ska fixa tentan på onsda.. Jag längtar efter london resa såå himla mkt, behöver verkligen komma iväg å bara ta d lungt.... blir inte förvånad om jag  skulle svimma i harrods...


Jag har haft sååå himla ont i magen pga mitt magsår så jag bestämde mig igår å bara ta en kort promenad för å rensa skallen men vilken dålig ide.... Jag höll på att bli frisk från inflammationen jag hade runt lungorna men jag tror att jag precis har blivit värre... Så nu sitter jag å e hostig som fan, har kramper i ryggen å i bröstkorgen utöver mina smärtor i magen... GREAT!!!!

Precis vad jag behöver..

D va som sagt löning i fredags å jag e redan pank... men d e egentligen inte riktigt sant utan jag har växlat d mest till engelska pund så att jag inte ska spendera pengarna innan london resan... Jag har cirka 1000 kr å leva på fram tills den 18 okt. Med dessa 1000 kr så måste jag köpa ett uppsala kort, förmodligen ett sl kort samt ett tåg kort till london resan från det brittiska kulturinstitutet i sthlm...

Månadens topp 3

- jag har tagit me mig lunchlåda till skolan varje dag (har aldrig gjort d tidigare... antigen skippat lunchen eller köpt på cafeet).

- Våra grannar trodde inte att jag va 22! (Jag har en otroligt tidig 30-40 års kris som börja när jag va 20!)

- Alla biljetter jag har köpt den här månaden (Takida, Depeche mode, London, DIF- Timrå)  jag kommer såå å ha DIF supportrarna efter mig när matchen e slut... Älskar Timrå!!!

egentligen vill jag ha en månadens topp 4 för att jag har haft en såååå jäkla stressig månad så jag har inte kunnat träffa vännerna.. så när jag va bio me ems plus haft sällskap me nilla efter jobbet har d gjort att min dag har varit toppen...

D ska bli såå skönt å inte behöva va i skolan 4-5 dar i veckan... behöver verkligen ta d lungt. 

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Ta hand om dig, Nazli!

2009-09-28 @ 21:49:00
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Eve

Heej Nazli!! Hur är det? Hoppas att du kryar på dig och inte stressar upp dig för mycket när det gäller skola och allt annat. Ser ut som du kommer få en toppen höst/vinter med en massa spännande event! Ha det toppen!! Massa kramar!!

2009-09-30 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0