Så typiskt mig

Jag va i skolan igår från 9-18.30 så jag kom inte hem förräns kvart i åtta... lyckligtvis åkte jag hem me pappa som va kvar på jobbet...

Idag så stod d på schemat att vi skulle ha en föreläsning mellan 10-12, så jag åker till skolan å väntar på att lektionen ska börja... När d e typ fem min kvar tills lektionen så såg jag ingen jag kände igen men våran klass e skitstor så jag tänkte inte så mkt på d fram tills jag såg att d som e utanför salen har lagboken i handen plus en massa papper i handen..

Jag messar en kursare å frågar om vi har bytt sal, hon messar tbx å säger att hon e sen men hon ska kolla upp d.. Nån minut senare får jag e mess om att vi har bytt tid från 10-12 till 12-14.. men när jag får d här messet e jag precis vid dörren å ska in i salen... Men jag går ut å plötsligt så springer d en skitsnygg kille upp för trappan å säger stäng inte dörren!

Hursomhelst jag håller upp dörren å när han ska in i salen säger han: du rädda mig från att bli underkänd på examinationen... Jag säger va??

Han svara: Ja men ska inte du oxå ha en muntlig redovisning/ tenta i juridik???

Ja svarar nä inte idag...


Hela dan har jag gått å tänkt fan va pinsamt om jag hade varit på lektionen å sen så hade läraren bett mig å gå upp å göra min del av redovisningen... Fyfan va pinsamt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0