shit vilken vecka

D har varit fullt ös sedan i måndags... Jag har gått upp vid 6 och åkt till uppsala, sen har antigen varit jobb eller plugg me kursare... d tidigaste jag har kommit hem är 21... När jag jobbar e ja hemma runt 22 sen d plugg å allt sånt som gäller... Jag har inte sovit förräns 3 på nätterna.. å en av nätterna sov jag inte alls för att jag har varit så skakis... Jag vet inte va som hände då... men jag va sååå himla darrig i händerna..



D e säkert stressen å magsåret som spökar igen... Men jag vet att ja måste varva ner.. men efter 30 sep har jag lovat mig själv å mina närmaste att ja ska varva ner...

Idag skulle jag egentligen haft en Semiarium/data tenta men d hade varit problem me upptåget hela förmiddan.. å första ersättningsbussen skulle åka runt 11 tiden. Jag började skolan 12. min första sovmorron på evigheter.. Men jag fick ringa en kompis å be henne meddela våran lärare... som tur va så e klassen uppdelat i 2 grupper så jag kan göra data tentan på månda istället kl 8. Tentan håller på i 4 timmar... sen e d raka vägen till jobbet.



Min belöning för den här vecka e att ja ska på bio imorron kväll.. ska bli såå himla kul å träffa vännerna igen..

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Ah ja, du får ta det lugnt :( Skulle aldrig orka med att ha det sådär hektiskt!

2009-09-19 @ 11:05:59
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0