skola, jobb å lunginflammation?

Jag har varit i skolan under dan då vi hade en föreläsning... Dagens föreläsning var mkt bättre än gårdagens eftersom läraren fattade att han borde tala lite saktare å förklara lite mer... Men jag kan fortfarande inte formlerna. Efter föreläsningen så gick jag å en kursare som heter Sara till bibblan å kopierade en del sidor från en bok som vi behöver till våran inlämning på torsda... Ja fick betala ca 150 kr...

Efter d så va d å åka till väsby för att sen dra vidare till jobbet... på jobbet så höll jag på att somna ett par ggr,  har haft en lång dag men inte nog me d så tror ja att jag har fått lugninflammation... Syrran har varit sjuk i ca 2 veckor nu.. jag har definitivt blivit smittad, lyckligtvis så har jag en återbesöks tid på vårdcentralen på freda så d ska även kolla lugninflammationen oxå...

Ända sen jag kom hem runt 22 tiden har jag pluggat konstant... Jag får helt enkelt ge upp för idag å börja me pluggandet igen om ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0