stress, stress å ännu mer stress

Jag har haft en sjukt stressig vecka, men what else i new? Som tur e hadejag ingen föreläsning i uppsala ida så jag har varit hemma å tagit d lungt... Ska börja me å pluggande snart igen.. har en salstenta på onsdag.
Jag e sååå jävla nervös för tentan så d e helt sanslöst....

Jag längtar efter å få åka till London å bara ta d lungt...

Igår eftermiddas hade jag ett möte med den som är kurs och programansvarig på institution där jag pluggar, det är även han som kommer att vara examinator på C uppsatsen, mötet gick bra jag har fått en massa tips och råd inför uppsatsen men jag har inte blivit mindre nervös för d.

Vi snackade även om jobb och hur stora chanser man har till att få ett bra jobb trots att man inte har varit på praktik... så d va lugnade besked där... men professorn trodde att jag skämtade om min ålder i början.. Orkar inte förklara allt men... Han berättade sen att han va väldigt förvånade att en sån ung person ska ta examen i ett så ovanligt program...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0