utmattad..

Jag blev klar med mina seminarium uppgifter runt 1 tiden inatt.. jag har inte sovit en blund inatt eftersom att min feber inte har gått ner än.. Inte nog me d så har mitt magsår börjat å spela mig ett spratt igen...

Så runt 6 tiden imorsen så va d bara å skriva ut mitt arbete, göra mig iordning och pallra mig till uppsala.. Jag e så himla glad över att min pappa avbokade sin tjänsteresan den här veckan... annars så hade jag nog varit död... min pappa har planerat sina tider på morronen efter mitt schema så att jag kan åka till väsby med honom... D får mig att spara ca 40 min...

Igår kväll så fick jag ett sms om att mina Depeche Mode finns på posten å hämta ut, så d va min enda höjdpunkt igår...

Fick ringa jobbet igen imorse å berätta att jag fortfarande hade feber, av någon konstig anledning så har jag dåligt samvete över att jag inte jobbar... känner mig taskig som ringer å sjukanmäler mig... men d e säkert för att det har gått bra på jobbet.

Nu väntar jag på att mitt seminarium ska börja, ca 45 min kvar... Ska bli så skönt å ta d lungt ida, eller rättare sagt inget stresspluggande.. utan jag måste gå igenom mina 3 första föreläsningar som har varit så att jag inte glömmer bort de sen e d bara å kolla på Tre kronors match mot Ryssland...

Men innan dess så måste ja gå en sväng i butikerna i uppsala, har inte haft tid å göra d.. få se om jag hittar något fint... men ingen mer shopping fram tills london.. få se hur länge d håller...


Kommentarer
Postat av: Mallan

Krya på dig!

2009-09-04 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0